დღეს შევარჩიე ბლოგის დიზაინი,გამოვიყენე ბლოგის ინსტრუმენტები მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე და მათ მნიშველობებს გავეცანი. ჯგუფში ოთხმა პედაგოგმა ვიმუშავეთ პროექტზე: ,,ქართული მუსიკალური დიალექტები",გავეცანი და ვისწავლე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების დასმა,ჩვენს ჯგუფურ პროექტშიც ჩამოვწერეთ
ზოგადი კითხვები:
რა დანიშნულება აქვს ქართულ ფოლკლორს პროფესიულ მუსიკასთან მიმართებაში? თემატური კითხვები;
რა ტიპის კომუნიკაციები არსებობს?
შინაარსობრივი კითხვები:რას ნიშნავს ფოლკლორი?
არსებობს კი მუსიკალური დიალექტი?
რომელი კუთხისთვის არის დამახასიათებელი გუდასტვირი?
როგორ გამოვიცნოთ მუსიკალური დიალექტი?
რატომ არის მუსიკალური ბგერა მნიშვნელოვანი?
ზოგადი კითხვები:
რა დანიშნულება აქვს ქართულ ფოლკლორს პროფესიულ მუსიკასთან მიმართებაში? თემატური კითხვები;
რა ტიპის კომუნიკაციები არსებობს?
შინაარსობრივი კითხვები:რას ნიშნავს ფოლკლორი?
არსებობს კი მუსიკალური დიალექტი?
რომელი კუთხისთვის არის დამახასიათებელი გუდასტვირი?
როგორ გამოვიცნოთ მუსიკალური დიალექტი?
რატომ არის მუსიკალური ბგერა მნიშვნელოვანი?
შემდეგ ჯგუფში ვიმსჯელეთ, რომელი კითხვა იყო სწორად დასმული და რომელი არასწორად,ტრენერმა კიდევ ერთხელ აგვიხსნა, რა განსხვავება უნდა იყოს თემატურსადა შინაარსობრივ კითხვებს შორის. ამ დღეს შევიმუშავეთ სტანდარტები ჩვენი პროექტისთვის. ასევე ჩამოვაყალიბე სასწავლო ამოცანები, კიდევ ერთხელ ჩამოვაყალიბე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები,მოვიკვლიე შეფასების ეფექტური სტრატეგიები,შევქმენი დროში გაწერილივ შეფასების გეგმის მონახაზი,მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის შევადგინე შეფასების ფორმა, შევასწორე პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია და ბუკლეტის ფორმა. ტრენინგი ძალიან ნაყოფიერი და უამრავი ახალი ინფორმაციის მომცემია. ტრენერი უმაღლესი პასუხისმგებლობით ეკიდება ყველა საკითხს.
ქალბატონო ლია, გამიხარდება თუ ბლოგზე მიმართულების მიმცემ კითხვებს ჩამოწერთ.
ReplyDeleteვეცდები
ReplyDelete